maandag 3 juni 2013

Opvallend; Schizofrenie!

Een schizofreen is nooit alleen!
Denkbeeldige vrienden, pratende dieren en een goed gesprek met jezelf.

Lastige én persoonlijke keuzes. Wie kent mij nou beter dan... ik.
Jep! Dit is het interview met mezelf.




Familie of vrienden?
Familie. Inkoppertje!

Familie of vriendin?
Vriendin. Gemene vraag natuurlijk. Iedereen wil toch zelf een familie stichten uiteindelijk? Ik heb daar de perfecte kandidaat al voor gevonden. Die laat ik echt niet lopen.

Mensen of dieren?
Dieren. Beetje raar dat die communicatie student niet voor mensen kiest hè? Ik heb een band met dieren, voel me met ze verbonden en zal ze nooit kwaad kunnen doen. Mensen kunnen zichzelf helpen, tamme dieren niet.

Carnivoor of vegetariër?
Carnivoor. Hypocriet, ik weet het. Een lekker stuk vlees kan ik niet weerstaan en ik heb ook geen spijt dat ik het eet. In mijn hoofd zie ik dieren en vlees als iets compleet anders. Daarom bestaat er het 'geen-huisdier-eten-principe'. Konijn is dé maaltijd voor kerst bij ons, maar niet voor mij.

Cadeau krijgen of geven?
Geven. Nooit iets verwachten als je zelf niets geeft.

Down-to-earth of zweverig?
Zweverig. Geesten, tarot kaarten, healing, ik geloof nog net niet in kabouters.

Kerstmis of verjaardag?
Kerstmis! Kerstmis! Kerstmis!

Draken of wolven?
Lastigste vraag ooit. De één is zo awesome dat ik het niet onder woorden kan brengen, de ander bestaat.
Toch een keuze maken? Dacht het niet! Ik kap ermee.

1 opmerking: